Re: Obudowa dysku zewnętrzenego na USB

Autor: STranger <pisz_na_at_berdyczow.pl>
Data: Sun 12 Jul 2009 - 10:44:18 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Nieprawda, bo przez żółty ;)

Nie spotkałem nigdy żółtego :)

> PS. Czemu tak podkreślasz kolor, który może być w zasadzie
> dowolny, a w praktyce właśnie kable SATA występują co
> najmniej w odmianach czarnych, czerwonych i żółtych? :)
> Słyszałem też o niebieskich.

Poważnie? Zawsze miałem do czynienia tylko i wyłącznie z czerwonymi
kabelkami SATA, myślałem że to jest określone w standardzie, albo że to
jakaś niepisana reguła.
W komputerach jakie sam składałem na płytach Asusa, kiedyś Abita,
Gigabyta i MSI, to wszystkie z nich miały na wyposażeniu czerwone
kabelki SATA i czerwone porty SATA.

PS.
skoro są inne kolory SATA to może czerwonych na rynku jest najwięcej
statystycznie? :>

--
pozdrawiam
STranger