Re: MAC co za i przeciw?

Autor: Baranek <baranek_at_home.invalid>
Data: Sun 12 Jul 2009 - 10:05:26 MET DST

Dnia Sun, 12 Jul 2009 09:25:09 +0200, Jacek Kauch napisał(a):

> Jeżeli poprzednik kogoś krytykuje powołując się na normy i szacunek to niech
> przynajmniej sam się do nich stosuje. Inaczej jego wiarygodność jest wysoce
> wątpliwa a uwagi nieco niestosowne. W stylu przyganiał kocioł garnkowi.

Nie interesują mnie panowie Kruk i <rs>. Pozowliłem sobie skrytykować Twoją
opinię, że to straszne przestępstwo "lekceważąco cytować" faceta, który sam
nie dba o własne wypowiedzi.

> Wypadałoby zanieść szklaną kulę do naprawy, prawda? Wprowadza Cię w błąd i
> potem, pardon, pleciesz trzy po trzy.

Nie wiem do czego pijesz. Podejrzewam, że usiłujesz robić wyrafinowane
aluzje do "strasznej zbrodni", którą pan Kruk popełnił na panu <rs>. Biorąc
pod uwagę, że przed chwilą pisałem, że wspaniały styl pana <rs> zniechęcił
mnie do czytania jakichkolwiek jego wypowiedzi, ta wypowiedź jest chyba
pozbawiona sensu, nieprawdaż?

Pozdrawiam

Baranek