Re: Dyski SAS - komptybilność kieszeni.

Autor: MK_102 <telekomputer_at_telekomputer.pl>
Data: Sat 11 Jul 2009 - 15:10:19 MET DST

Użytkownik "Gryngol" <jack22a@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:h35iec$mue$1@opal.icpnet.pl...
> Dla HP dyski robi Fujitsu. Są identyczne ale tańsze, mają tylko firmware
> wgrany od HP. Generalnie dyski SAS robi Seagate, Fujitsu i nie wiem czy
> ktoś jeszcze. Dell, HP naklejają tylko swoje naklejki:)

Prawie się zgadza, z tym że dyski SAS 2,5' robi tylko Fujitsu, przynajmniej
ja z innymi się nie spotkałem. Problem polega na tym, że ten serwer Lenovo
innych dysków niż te z jego firmware nie zobaczy, czyli trzeba płakać i
płacić, albo kupić serwer Intela, który pracuje z każdym dyskiem SAS.

--
Pozdrawiam
MK