Re: Dyski SSD & System

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Sat 11 Jul 2009 - 15:09:26 MET DST

Dnia Fri, 10 Jul 2009 13:34:40 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Jak to nie? Są dostępne w sklepach w normalnych ilościach.

Naprawdę? Serio pytam. Bywam w różnych Media marktach i Saturnach, ale
jeszcze SSD tam nie zauważyłem. A mimo że masowo pojawiają się informacje o
nowych modelach różnych producentów, w sklepach internetowych i na Allegro
jest tego jak na lekarstwo.

> Są reklamowane. Są testowane w różnych serwisach WWW i cza-
> sopismach. Chyba mi nie powiesz, że są to próbki laborato-
> ryjne do testów wewnętrznych?

Nie, są przeznaczone dla tak zwanych entuzjastów. Można je kupić jeśli ktoś
się uprze, ale zwykły Kowalski po nie nie sięgnie.

> IIRC właśnie problem w tym, że na nowym Core *nie da się*
> zainstalować Visty z powodu beznadziejnej wydajności kontro-
> lera przy zapisie.

Hm, czytałem swego czasu forum OCZ i właśnie przy Viście mniej było
problemów niż przy XP, bo odpadał problem ustawiania partition alignment.
Skąd masz informację, że się nie da?

t.

--