Re: Proszę o radę: jaką kartę dźwiękową?

Autor: .B:artek. <maila_at_nie.ma.i.nie.bylo.pl>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 11:29:49 MET DST

Andrzej Libiszewski wyskrobał(a):
> Teoretycznie tak. W praktyce dla porządnie wykonanej dźwiękówki
> wewnętrznej nie jest to żaden problem.

Teoretycznie tak i praktycznie też tak. Miałem kilka, również tych
niekomercyjnych (typu Creativy), koszujących ponad 1000 zł nówki i
cechujących się nieosiągalnymi dla komercyjnych parametrami dźwiękowymi.
Możliwości każdej takiej karty wewnętrznej kończyły się na problemie
zbierania zakłóceń z komputera.

Teraz mam urządzenie zwane zewnętrznym DAC, do którego sygnał idzie z USB.
Nie wrócę już do kart wewnętrznych, ani tradycyjnych kart dźwiękowych do PC.

--
.B:artek.