Re: Prosze o pomoc. Komputer się wyłącza.

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 01:39:22 MET DST

Użytkownik "Łukasz" <psznuzio@wp.pl> napisał w wiadomości
news:h35slp$1l$1@news.wp.pl...
> Witam!
>
> Piszę do was bo nie wiem co mam zrobić od jakiegoś czasu podczas grania w
> Terminatora Salvation komputer zaczął mi się wyłączać. Gram pare minut i
> nagle komputer się restartuje tak jak by ktoś nacisnął reset. Grałem też
> równocześnie w Cryostasis i nic takiego się nie działo myślałem że to może
> wina gry bo została ściągnięta z netu ale kupiłem sobie włąśnie grę
> Legendary i dzieje się to samo po paru minutach gry komp się restartuję.
> Prosze o pomoc bo nie wiem co się dzieje. Instalowałem jeszcze raz
> [...]

Jedna z przyczyn restartow windowsa sa przegrzewajace sie scalaki (np.
procesor, karta graficzna, nie odprowadzaja ciepla i wbudowane w nie
termistory odcinaja zasilanie).
Czesto takim objawom towarzyszy niebieski ekran (BSOD), ale pewnie u ciebie
jest ustawiony restart.
Ustaw windowsa, zeby nie restartowac po niebieskim ekranie (zapytaj googla
jak to sie robi), nastepnie jak sie pojawi niebieski ekran, to przeczytaj,
co jest przyczyna i jeszcze raz zapytaj googla, wpisujac przyczyne.
Mozesz tez po takim restarcie sprawdzic w biosie temperature procka i plyty
glownej.

Inna z przyczyn moze byc zasilacz, ale strzelam, ze nie tutaj problem.

Pozostale problemy juz raczej software'owe, takze na inna grupe.

Pozdrawiam
Michal