Prosze o pomoc. Komputer się wyłącza.

Autor: Łukasz <psznuzio_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Jul 2009 - 00:57:59 MET DST

Witam!

Piszę do was bo nie wiem co mam zrobić od jakiegoś czasu podczas grania w
Terminatora Salvation komputer zaczął mi się wyłączać. Gram pare minut i
nagle komputer się restartuje tak jak by ktoś nacisnął reset. Grałem też
równocześnie w Cryostasis i nic takiego się nie działo myślałem że to może
wina gry bo została ściągnięta z netu ale kupiłem sobie włąśnie grę
Legendary i dzieje się to samo po paru minutach gry komp się restartuję.
Prosze o pomoc bo nie wiem co się dzieje. Instalowałem jeszcze raz windowsa
bo myślałem że to jego wina ale niestety nic to nie pomogło. Podczas
normalnej pracy systemu nic takiego się nie dzieje. Posiadam Intel Q9550
2.83GHz 4G Ramu Kingstone płytę główną Gigabyte EP 45 DS3R grafike GFroce
G260. Zasilacz 500W

Proszę o pomoc bo nie wiem co mam dalej robić.

Pozdrawiam serdecznie

Łukasz