Re: Jaki laptop 17 cali?

Autor: miffy <no_at_no.pl>
Data: Thu 09 Jul 2009 - 14:50:48 MET DST

Artur Czeczko pisze:

> Możliwe, że nie jestem na bieżąco, ale jak dla mnie to nie brzmi jak
> coś, co będzie wymagało superwypaśnej grafiki.

Myślę, że aż tak superwypasiona być nie musi, choć to pojęcie względne
;) Wydaje mi się, ze Geforce 9600 GT lub cos w tym stylu powinno
wystarczyć. Zwłaszcza. że na starym kompie AutoCad 2005 działa w miare
ok, simsy 2 (choć to tylko przykład a nie wymóg ;) ) dają rade na min
detalach w sensie uruchamiają się i da się pograć dla cierpliwych ;)