Re: odkurzacze

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 08 Jul 2009 - 19:47:24 MET DST

"Papa Smerf" <Papa@zagurami.zalasami.trala.la> wrote in message
news:h32glp$pj3$3@nemesis.news.neostrada.pl...

to przeczytaj to jeszcze raz w odpowiedniej kolejnosci:

> nie rozumiem, wiec mi wytłumacz jak to jest że wzmacniacz o kilkakrotnie
> większej mocy niż PC, ale identycznej powierzchni chłodzonej i
> identycznych
> temperatutach, można skutecznie chłodzić bez wiatraków-odkurzaczy a PC
> nie?:O)

> normalnie wzmacniacz nagrzewa radiatory do max50stopni, tak jak w PC
> dodam że we wzmacniaczu mocy *radiator* *pełni* *dodatkowo* *funkcję*
> *obudowy* i jego temperatuta nie może przekraczać 50stopni, bo byś się
> poparzył!:O)

jak stawiasz dupiaty radiatorek 50x50 zamkniety w nagrzanym pudle to
nie ma sie co dziwic

a konstrukcje fanless (zwlaszcza jezeli dobierze sie odpowiednie cpu)
sa dostepne dla zwyklych userow od czasu ninja scythe, tylko trzeba zadbac
o odpowiednia wymiane ciepla lub powietrza z otoczeniem

http://www.silentpcreview.com/
stron o tej tematyce jest masa, tyle ze przecietny user jest bardziej
skory do zostawienia sobie kilkudziesieciu pln, badz wydania ich na wieksza
moc obliczeniowa zestawu niz na jego wyciszanie, producenci zakladaja
ze jak komus zalezy to sobie zrobi sam albo zaplaci extra

natomiast twoje marudzenie mozna podsumowac jako:
kasy chce wydac jak za malucha, z przyzwyczajenia malucha kupuje, wiec
jak to jest ze nie ma osiagow bolidu f1?

tutaj jest tak samo - albo rzezbisz sam, albo placisz extra za to
co chcesz uzyskac