Re: MAC co za i przeciw?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 08 Jul 2009 - 18:42:15 MET DST

On Wed, 8 Jul 2009 18:13:23 +0200, "Papa Smerf"
<Papa@zagurami.zalasami.trala.la> wrote:

>haha, chyba jest nawet odwrotnie jak piszesz, wiesz mam na strychu stary
>lampowy telewizor, potrafisz zdiafnozować co w nim jest uszkodzone?

przez internet? telepatycznie?

> bo o
>dostaniu nowych lamp, czy chociaż ich odpowiedników to nie wspomnę!:O)

akurat bym potrafil (bo to byl przez jakis czas moje hobby i zawod) i
pewnie zamienniki tez bym jeszcze dzis znalazl (czy latwo to juz nie
wiem, bo mi kontakty wymarly), niemniej troche bez sensu skaczesz w
czasie.
zeby taki przyklad mial sen, w tym wypadku, musi byc omawiany razem ze
swoimi srodowiskiem, wiec biorac na to poprawke odpowiem, sadze, ze
bez wiekszych problemow. <rs>