Re: MAC co za i przeciw?

Autor: MK <userneme_at_hostname.com>
Data: Wed 08 Jul 2009 - 12:59:40 MET DST

Dnia 03.07.2009 rs <no.address@no.spam.pl> napisał/a:

> jak najbardziej jest normalny. wyszlismy juz epoki domowych skladakow,
> a wkroczylismy w ere sprzetu mobilnego.

To jest mistrzostwo marketingu i socjotechniki... Wcisnąć ludziom rzecz
słabszą technologicznie, tanią w produkcji i sprzedawaną za całkiem
niemałe pieniądze na podstawie funkcjonalności, z której znaczna część
z nich nigdy nie skorzysta. Tak, widziałem laptopy, które nie ruszyły
się z biurka.

> tak jak kiedys mogles sobie
> wymieniac, lampy albo tranzystory we wzmaczniaczu na te lepiej dobrane
> czy sparowane, teraz juz tego nie zrobisz, bo wszystko w popularnym
> sprzecie audio siedzi w scalakach.

Kulą w płot... Porządny sprzęt audio dalej jest *modularny*. Fakt, że na
nieco wyższym poziomie, ale jednak. Możesz kupić wzmacniacz, cd, tuner,
kolumny, kable, kondycjoner i inne drobiazgi różnych firm, z których to
części *złożysz* gotowy system. Czym to się różni od PC? Że PC jest w
jednej obudowie? I co z tego... W domowym składaniu komputera też nie
chodzi o wyciąganie chipów.

> to samo ze sprzetem komputerowym
> sie dzieje. po prostu nie chcesz tego faktu dostrzec i zaakceptowac.
> dziubdzianie w bebechach pozostanie domena takich hobbystow jak ci,
> ktorzy tuninguja samochody. <rs>

Ale co takiego się dzieje? Był znaczny spadek cen laptopów, więc
zwiększyła się ich popularność, głównie wśród tzw. "biznesu" i ludzi,
którzy nie do końca wiedzą co kupują.

--
MK