Re: Jaka jest przeciętna długo?ć życia robaczka podmatrycowego?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Wed 08 Jul 2009 - 11:07:50 MET DST

rs <no.address@no.spam.pl> w wiadomości
<news:l228555pci26a439etqqcu3sgi587et4g4@4ax.com> napisał/a:

> zabijac. zgas monitor na noc, a obok niego wlacz jakas nieduza lampe.
> moze bydle, jest swiatlolubne i na tyle inteligentne, zeby potrafic
> wyjsc z tego labiryntu i przelezie na lampe. stamtad juz go latwo
> mozna wyprosic. <rs>

Dokładnie - po szybie monitora crt, gdy się go włączy, też łażą chyba
identyczne robaczki (wczoraj na crt ubiłem dwa, i jest to bez wątpienia coś
latającego, bo niedawno taki sam zaczął znienacka łazić po moim ramieniu -
"nie ma bata", żeby dostał się tam niezauważony przeze mnie (swędzi jak
cholera, gdy zaczyna spacerować) inną drogą niż desantem powietrznym).

A ten podmatrycowy ma zwyczaj wychodzić poza brzeg ekranu, jeśli monitor
jest wyłączony przez parę godzin - widać, że "jeśli powierzchnia nie świeci,
to nie jest atrakcyjna"...

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"Piętenko na czółeczko i kijeczek w dupeczkę zdrabniaczom"