Re: Jaka jest przeciętna długość życia robaczka podmatrycowego?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Wed 08 Jul 2009 - 10:58:26 MET DST

p47 <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> w wiadomości
<news:h30u3d$l51$1@nemesis.news.neostrada.pl> napisał/a:

> Jeśli to tzw. Centralny Serwis LG w Warszawie przy ul. Kobielskiej to może
> okazać się w nastepstwie "naprawy", że Twoje dotychczasowe problemy to
> pryszcz, tak tam działają "frontem do klienta";-)

> Zresztą jest dużo w sieci skarg na ich fachowośc, terminowośc i generalnie
> jakość obsługi, także gwarancyjnej , można google zapuścić.
> A kierownictwu LG najwidoczniej to wisi, bo już 2 miesiące na moją skargę

Serwis monitorów LG jest w Łodzi.

Pozdrawiam,
  Gargamel

ps.: A robal póki co poszedł sobie gdzieś ostatkiem sił, więc przez jakiś
czas nie będę włączał monitora, aż delikwent całkiem wyzionie ducha będąc
poza powierzchnią wyświetlacza.

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"Piętenko na czółeczko i kijeczek w dupeczkę zdrabniaczom"