Re: Wymiana dysku

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 07 Jul 2009 - 23:41:54 MET DST

"Michal Lukasik" napisał:

> A dlaczego miałby nie zadziałać?

Bo użyje jakiegoś windzianego narzędzia i winda obdarzy nowy dysk swoją
sygnaturą? I nowe partycje będą pod literkami F, G, H? A z F: raczej ciężko
podnieść system, który się przyzwyczaił że jest na C:.
Ja jednak, gdybym miał się przeprowadzić do nowego mieszkania, stary kibel
bym zostawił i zainstalował nowy...

> BTW. IMO temat nie na tę grupę.

Dlaczego? Wszak nie napisał wprost, że ma Windows ;->

JoteR