Re: Niedrogi Notebook 17"

Autor: Krzysiek <illgore_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Jul 2009 - 23:27:44 MET DST

Dnia Tue, 7 Jul 2009 21:51:32 +0200, Piotrek napisał(a):

> po pierwsze do twoich wymagan to najbardziej pasuje maly desktop a nie
> notebook.
> jesli juz koniecznie notebook bo taka jest teraz moda jak widac to polecam
> normalny w miare mobilny sprzet z matryca 14-15" a nie kobyle z 17" ktora
> ani mobilna nie jest ani pracowac na bateri dlugo nie potrafi.
> do tego kup sobie monitor +20", mysz i klawiature i bedziesz mial calkiem
> rozsadny zestaw do pracy.
> na samym notebooku to trzeba byc masochista zeby meczyc sie z praca biurowa
> :)

W zasadzie mam podobne zdanie, też zawsze jestem za stacjonarką _ale_...

Naprawdę nie ma miejsca na stawianie tego na zasadzie standardowego stałego
stanowiska pracy, czyli klawiatura, mysz, monitor. To ma być komputer dla
żony, która będzie go używała prawdopodobnie w kilku różnych miejscach w
mieszkaniu, w zależności od tego gdzie będzie akurat wolna przestrzeń (np.
w pokoju gościnnym przy stole). A po zakończonej pracy będzie go chowała do
torby. Więc potrzebuję czegoś w miarę ergonomicznego z klawiaturą o
wydzielonym bloku numerycznym i sensownym układzie klawiszy.

--
Pozdrawiam,
Krzysiek