Re: Jaka jest przeciętna długość życia robaczka podmatrycowego?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Tue 07 Jul 2009 - 23:21:57 MET DST

Thror <thror@poczta.onet.pl> w wiadomości <news:h2v5vl$9hi$1@news.onet.pl>
napisał/a:

> swojego żywota. Wysłałem monitor do serwisu Iiyamy - tam wszystko
> wyczyścili i odesłali z powrotem (i to jeszcze Door-to-door, więc nic
> nie zapłaciłem). Jeśli Twój robaczek zdechnie w środku - zadzwoń do
> serwisu producenta swojego Lcd - może też to uwzględnią.

Napisałem maila, odpisali, żeby wysłać monitor do ich serwisu, też
drzwi-w-drzwi (LG, monitor dosłownie nówka).

Tyle że dzisiaj sprawdzam, a ten mały łoś polazł se gdzieś, chociaż wczoraj
już ledwo łaził (ma zwyczaj wychodzić, jeśli monitor jest długo wyłączony,
ale wczoraj to tak cienko już "przędł", że myślałem, że nie zdoła wyjść poza
brzeg ekranu, ale jak widać, żywotne to małe bydle jest...).

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"Piętenko na czółeczko i kijeczek w dupeczkę zdrabniaczom"