Re: Jaka jest przeciętna długość życia robaczka podmatrycowego?

Autor: Thror <thror_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Jul 2009 - 11:56:38 MET DST

Gargamel pisze:
> Witam,
> Jaka jest przeciętna długość życia robaczka podmatrycowego?
> Serio pytam.
> Wlazł pod ekran monitora LCD taki mały ruchomy "przecinek" i zasuwa se tam i
> z powrotem, czasami niknąc za brzegiem ekranu.
> Pytanie: kiedy to tam zdechnie, jeśli nie zdoła wyleźć? :/
>
> Pozdrawiam,
> Gargamel

Miałem kiedyś taki problem w 15 calowej Iiyamie. W czasie burzy wlazła
tam cała gromada, po burzy większość sobie poszła, lecz 2 dokonały tam
swojego żywota. Wysłałem monitor do serwisu Iiyamy - tam wszystko
wyczyścili i odesłali z powrotem (i to jeszcze Door-to-door, więc nic
nie zapłaciłem). Jeśli Twój robaczek zdechnie w środku - zadzwoń do
serwisu producenta swojego Lcd - może też to uwzględnią.

Pozdrawiam
Thror