Re: Standardy MIL-STD 810F w laptopie

Autor: Chrispl27 <costam_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Jul 2009 - 20:43:42 MET DST

Dell XFR E6400 może i wytrzyma te testy ale ATG to tylko zmieniona pokrywa
na normalnym biznesowym E6400, plus zawsze lepszy ekran (jaśniejszy 500 nit)
oraz zawsze podświetlana klawiatura. Dodatkiem są osłony na porty. Jeśli
laptop ma służyć na prawdę w g..nych warunkach - to tylko jednak
Panasonic....