Re: czy to mozliwe zeby wirek zepsul mi pendriva

Autor: zlotowinfo <usuntousun_at_go2.pl>
Data: Mon 06 Jul 2009 - 23:41:56 MET DST

news:2009070518253800@grush.one.pl...

> A ja widziałem parę wypadków samochodowych -- to znaczy, że
> nie mam używać samochodu.
>
> Wybacz, ale bzdury piszesz. Każde urządzenie może być wadliwe
> lub źle zamontowane/użyte. Nie dyskredytuje to całej rodziny
> urządzeń w żadnym przypadku.

nie wieżę w przypadki, znajomy używał pena ze swoim notebookiem od kilku
miesięcy, ściągnąłem z neta jakąś pierdułę i chciałem wgrać na kompa bez
neta, poszło ładnie, drugi raz ta sama operacja pen padł kompletnie znajomy
wkurzony bo ważne dane miał, podłączane pod usb bezpośrednio na płycie, z
tyłu

i tu pytanie czy pendrive nadaje się do przechowywania danych czy raczej
jako nośnik dla podręcznych/tymczasowych danych przenoszonych pomiędzy
komputerami, wg. mnie jest zbyt wiele możliwości uszkodzenia nośnika
bezpośrednio wpinanego do komputera, który przy minimalnych rozmiarach nie
ma absolutnie żadnych zabezpieczeń od strony zasilania, wolę jednak płyty i
nagrywarkę