Re: Jaka jest przeciętna długość życia robaczka podmatrycowego?

Autor: koment <pjwrules_wytnij__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Jul 2009 - 20:47:03 MET DST

Użytkownik "Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1kmmsez3i4tz0$.z0hpsz8iejbw.dlg@40tude.net...
> Witam,
> Jaka jest przeciętna długość życia robaczka podmatrycowego?
> Serio pytam.
> Wlazł pod ekran monitora LCD taki mały ruchomy "przecinek" i zasuwa se tam i
> z powrotem, czasami niknąc za brzegiem ekranu.
> Pytanie: kiedy to tam zdechnie, jeśli nie zdoła wyleźć? :/

Witam
Mam ten sam problem - monitor LG 19" - ostatnio łaziło 5 przecinków w środku pod
warstwą doprowadzając mnie do nerwicy - i nijak tego nie szło zabić - 2 zdechły
i na ekranie mam teraz ozdoby. Rok temu jeden zdechł i pozostała niewielka
plamka.
Okleiłem taśmą izolacyjną wszelkie możliwe szpary - ale człowieka krew zalewa :/

pozdrawiam
Koment