Re: Zasilacz MODECOM PREMIUM 500W proszę o opinię

Autor: Patryk Włos <patryk.wlos_at_invalid.peel>
Data: Mon 06 Jul 2009 - 14:45:49 MET DST

> Kilkanaście? Tyle razy kupiłeś marke która jest be? Dziecko by się
> nauczyło po drugim, maksymalnie trzecim, razie że Modecom to syf :)

Nie ja kupiłem, tylko na różne sposoby odziedziczałem po różnych
firmach, które swego czasu kupiły.

A w przypadku głośników (model 5.1), to dość długo testowałem na krzywy
ryj jeden komplet, który ktoś kupił.

Generalnie wszystko jest wykonane niedbale, ze słabych materiałów i
często się psuje (tu akurat mam znajomości w serwisach komputerowych i
wiem).

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com