Re: Zasilacz MODECOM PREMIUM 500W proszę o opinię

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Mon 06 Jul 2009 - 14:22:37 MET DST

Dnia Mon, 06 Jul 2009 14:06:02 +0200, Patryk Włos napisał(a):

> Ja mam taką opinię - nie tyle na temat zasilacza, ile całej firmy:
> omijać z bardzo daleka.
>
> Głośniki do dupy, obudowy do dupy, zasilacze do dupy.

Zwłaszcza te Modecomy produkcji Fortrona to do dupy są. Bo przecież Fortron
robi przemarne zasilacze dla BeQuiet na przykład. Albo co gorsza Modecomy
może robić Sirtec. Ten sam który robi zasilacze serii CFT dla Chiefteca,
najgorszego wszak z najgorszych.

Twórcy wątku jednak Modecoma Premium nie polecę, bo ta seria akurat za
szczególna nie jest i można znaleźć produkt lepszy.

A twórcy cytowanego wyżej wyżej posta zalecałbym jednak rozsądek w
formułowaniu uogólniających opinii. Bo wtedy nawet kolejna zmiana nicka nie
wpłynie dobrze na wiarygodność.

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX