Re: Zasilacz MODECOM PREMIUM 500W proszę o opinię

Autor: Patryk Włos <patryk.wlos_at_invalid.peel>
Data: Mon 06 Jul 2009 - 14:06:02 MET DST

> Jako, że stary zasilacz już się kończy, mam na oku coś takiego u siebie
> w firmie. Nie mam jednak czasu na jego sprawdzanie bo ostatnio mocno
> zabiegany jestem. Jakie macie opinie na jego temat?
> Z góry dzięki za info.

Ja mam taką opinię - nie tyle na temat zasilacza, ile całej firmy:
omijać z bardzo daleka.

Głośniki do dupy, obudowy do dupy, zasilacze do dupy.

Mam kilkanaście różnych produktów - wszystkich 3 wspomnianych linii i
*nic* nie jest wykonane tak, jak powinno.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com