Re: Czy przedłużacz USB może pogarszać zasilanie przez USB?

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Mon 06 Jul 2009 - 09:10:31 MET DST

Ja mam jakiś tani przedłużacz 3m - pendrive działa, kamerka działa
(łącznie kabel ma z 5m), telefon i gps też - tylko bluetooth nie zawsze
zaskakuje. W pracy na identycznym kablu, ale 1.8m, praktycznie nic nie
chce działać - tylko urządzenia z własnym zasilaniem - więc to zależy
nie tylko od kabla, ale chyba i od samego portu usb w kompie.