Re: odkurzacze

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Mon 06 Jul 2009 - 09:01:31 MET DST

> przeprowadz sie do jakiegos ruchliwego miasta. szum ulicy ci to
> skutecznie zagluszy.

Żebyś wiedział... Robiłem kiedyś kompa dla jakiegoś biura i musiałem go
wziąć na weekend do domu. W nocy wiatraki dość ciche, ale dysk chrobotał
tak, że słychać go było na końcu mieszkania. Oddałem go do biura i
zupełnie nic nie było słychać - dosłownie zero - dopiero jak się
nachyliłem nad jednostką było słychać to chrobotanie... Widać, jak wiele
zależy od poziomu hałasu w otoczeniu (samochody, rozmowy, muzyka,
telefony). Szumu wiatraków zupełnie były nie do usłyszenia.