Kontroler SATA I vs. SATA II

Autor: X-rye <do_mi_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Jul 2009 - 16:11:36 MET DST

Witam.

Posiadam pl. glowna ASUS P4C800E-Deluxe.
Sa na niej 4 porty SATA, do ktorych mam podlaczone 4 WD RAptor 150
GB.
Czyli mam 2 stripe 300GB, po dwa dyski.
Chcialbym zwiekszyc wydajnosc dyskow poprzez podlaczenie ich do innego
kontrolera.
Znalazlem w sieci Kontroler Promise SATA-300 TX4 bulk na PCI za
okazyjna cene.
Czy podlaczajac dyski w identycznej konfiguracji, czyli po dwa na
macierz Raid 0,
bede mial wieksza wydajnosc? Jak sie maja moje kontrolery na plycie do
tego, ktory chcialbym dokupic?

Dzieki serdeczne. Pozdrawiam.
Piotr.