Re: Problem z zakloceniami w torze audio od monitora

Autor: Marcin Wasilewski <jakis_at_adres.pewnie.je.st>
Data: Sat 04 Jul 2009 - 15:43:28 MET DST

U偶ytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisa艂 w wiadomo艣ci
news:h2kk3k$jvb$1@news.onet.pl...
> Dnia Fri, 03 Jul 2009 08:11:50 +0200, BQB napisa艂(a):

> Mam to co mam, w scianie sa dwa przewody i nic z tym nie zrobie :/
> Pytanie czemu nic innego tak nie sieje po dzwieku? A troche tego sprzetu
> tu ma dookola.

Jak masz instalacj臋 2 przewodow膮, to bolec pod艂膮cza si臋 do przewodu
zerowego.

A najlepiej do urz膮dze艅 typu pralka, lod贸wka (i inne du偶e AGD) oraz do
komputer贸w poci膮gn膮膰 sobie ze skrzynki instalacj臋 3 偶y艂ow膮 z osobnym
przewodem uziemiaj膮cym i dopiero w skrzynce wpi膮膰 przew贸d uziemiaj膮cy do "0"
na listwie, a "0" z instalacji tr贸jprzewodowej poprzez wy艂膮cznik r贸偶nicowy
pu艣ci膰.