Re: Problem z zakloceniami w torze audio od monitora

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 03 Jul 2009 - 16:41:02 MET DST

Norbert pisze:

> Mam to co mam, w scianie sa dwa przewody i nic z tym nie zrobie :/
> Pytanie czemu nic innego tak nie sieje po dzwieku? A troche tego sprzetu tu
> ma dookola.

Też tak mam, ale polecam w takim wypadku zewrzeć przewód zerowy w
gniazdku z bolcem uziemiającym. Odnośnie sprzętu, to czasem tak jest, ja
kiedyś miałem przypadek, że po podłączeniu modemu zewnętrznego na
obudowie kompa pojawiało się napięcie 110V. Po "uziemieniu" czyli
połączeniu "0" z bolcem uziemiającym napięcie to znikało, bez modemu go
nie było, a modem był ok i z innym kompem w tym samym pomieszczeniu na
tej samej linii nie powodował czegoś takiego.

> 40tude stwierdza, ze nie ma znakow narodowych i ustawia us-ascii, czy to
> jest blad?

Niezgodne z pl.* na tych grupach obowiÄ…zuje UTF-8 bÄ…dĹş ISO-8859-2