Re: bo sie mi komputer nie wlacza

Autor: Archangell <Robercisko77_at_op.pl>
Data: Thu 02 Jul 2009 - 20:22:39 MET DST

> no kurcze, ale to nie jest moja sytuacja.
> przeczytaj jeszcze raz to co napisalem. <rs>

No kurcze, przeczytalem jeszcze raz i co?
U mnie efekt byl taki ze po wylaczenia komputera np. na drugi dzien po
nacisnieciu
przycisku power nic sie nie dzialo. Wyciagalem i wkladalem wtyczke od
zasilania komputera
kilka razy i za któryms tam razem komp startowal. Wszystko do czasu dopoki
przestal startowac
definitywnie bo zasilacz definitywnie sie zepsul.

Arch