Re: O ile szybsze: Celeron 3.2GHz (351) i Core 2 Duo 2.2GHz (E4500)

Autor: miab <miwa14_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Jul 2009 - 09:26:48 MET DST

Pszemol wrote:
> "JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message

> Szczerze mówiąc to się mordowałem :-) Ten pecet był zakupiony z 512MB
> ram. Działał koszmarnie wolno w Vista. Wyrzuciłem to 512M i kupiłem
> 2x 1GB. Działało w miarę dobrze. Ale potem coraz wolniej, coraz
> wolniej, aż mi windows w ogóle się wieszały na CPU 100% i komputera
> praktycznie nie dawało się używać, bo każdy klik myszką i czekasz 2-3
> sekundy na reakcję. Parę miesięcy temu zrobiłem nową instalkę Visty,
> było w miarę dobrze ale nienajlepiej - dalej jest powoli.

Jak tak utrzymujesz system to zaden procesor ci na dłuższa mete nie pomożę.
Może jakiegos Linuxa live na bootujacym pendrajwie se załóż. Przynajmniej
głupot nie będziesz dogrywał.za często.
Na marginesie Pentium D to zupełnie inna bajka niż Celeron D (dwa rdzenie
duży cache). Z kolei C2D jest tak gdzieś z półtora raza szybsze od Pentium D
przy tym samym zegarze.

miab