Re: Karta Compact Flash Ethernet

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 23:30:25 MET DST

"Artur Frydel" <artur.frydel@gmail.com> wrote in message
news:slrnh4kqoj.u5h.artur.frydel@lapt.bzyk.dyndns.org...

> To że na ebay'u są to ja wiem. Ja szukam czegoś w Polsce, bo a) transport
> z usa b) czy aby dojdzie?
> Dlatego też szukam czegoś Polsce. Allegro milczy, pl.comp.pecet nie wie
> :)... Jak mnie przyciśnie, to zamówię przez znajomego z hAmeryki - ale to
> będzie pewno drożej niż kupno czegoś takiego u nas.

Nie rozumiem jak może być drożej niż aukcja na eBay za 30zł z wysyłką
na cały świat??? Poza tym - nie stać Cię aby 30zł zaryzykować????
Trochę wiary w ludzi - osoba do której podałem Ci linka do karty wifi
ma 99.3% ludzi zadowolonych przy 11531 transakcjach - dla mnie to
jest raczej pewny sprzedawca. Być może nie kupiłbym od niego na
odległość samochodu za 20 tysięcy dolarów ale kartę za 30zł??? Come on...