Re: Karta Compact Flash Ethernet

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 21:44:18 MET DST

Pszemol wrote:
> "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote in message

> No jakoś sobie nie wyobrażałem palma i wtyczki CAT5, ale widać też są:
> http://shop.ebay.com/items/?_nkw=cf+ethernet&_sacat=0&_trksid=p3286.m270.l1313&_odkw=cf+eth&_osacat=0

To że na ebay'u są to ja wiem. Ja szukam czegoś w Polsce, bo a) transport
z usa b) czy aby dojdzie?
Dlatego też szukam czegoś Polsce. Allegro milczy, pl.comp.pecet nie wie
:)... Jak mnie przyciśnie, to zamówię przez znajomego z hAmeryki - ale to
będzie pewno drożej niż kupno czegoś takiego u nas.

--
Artur 'Bzyk' Frydel
"W Królestwie Środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą