Re: O ile szybsze: Celeron 3.2GHz (351) i Core 2 Duo 2.2GHz (E4500)

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 17:59:40 MET DST

"Doxent" <doxent@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
news:h2dcim$m6l$1@inews.gazeta.pl...

> Dopiero Cel 430 nie jest taki najgorszy i całkiem zimny. Bije na głowe nie
> jedno P4 z jądrem Prescott i przy tym pobiera ułamek energii potrzebnej do
> działania.

Ilosc konsumowanej energii elektrycznej czy temperatura proca
nie jest dla mnie az tak wazna jak szybkosc jego pracy...

Jesli C2D E4500 jest chlodniejszy od Celka 351 i pobiera
mniej pradu bedac przy tym szybszym to tym lepiej dla mnie :-)

Wart jest w takim razie tej ceny 240zl.

Co to jest celek "diesel"? :-)