Re: Problem w internetem

Autor: payol <payolsmietnik_at_googlemail.com>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 13:45:00 MET DST

> Mam internet z kablówki, przez router D-link. Ostatnio mam coś takiego, że
> co pewien czas tracę dostęp do WWW (wszystko inne - poczta z Outlooka, gg
> działa), np 20 minut działa www, potem 20 minut nie działa. Kiedy podłączę
> net bezpośrednio do kompa, jest ok. Czyli wychodzi na to, że router? Ale co
> może być przyczyną? Wcześniej było ok, a nie robiłem żadnych zmian.
>
> Dzięki za wskazówki

ustaw sobie dns-y w routerze.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Domain_Name_System
ustaw sobie np tepsowe, nie wiem dokladnie ktore sa najlepsze w pl.

btw... zeby sprawdzic czy to na pewno dns, w momencie gdy strony ci
nie dzialaja sproboj wejsc np na onet po ip, wrzuc do przegladarki:
http://213.180.130.201/

peace
Payol