Re: Problem w internetem

Autor: Lisciasty <lisciasty.pl_at_googlemail.com>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 20:26:03 MET DST

Kenjiro napisał(a):

> Mam internet z kablówki, przez router D-link

Też miałem ten problem, dokładnie taki sam objaw,
tyle że router TP-link chyba (a może nie, coś na pewno z -link).
Upgrade firmware'u, resety, dns-y, różne możliwe
kombinacje konfiguracji (neostrada z Lucentem)
za cholere nie chciało działać, to samo u teścia.
Oddałem oba złomy do sklepu, dopłaciłem
do linksysów wrt54gl i od 2 lat zapomniałem, że mam router.

Pzdr.
L.