Re: Dell Latitude C610 nie wstaje po rozładowaniu baterii

Autor: Marcin Zawadzki <zawias_at_gmail.com>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 11:23:22 MET DST

On Jun 30, 8:32 am, TM <trele.mol...@op.pl> wrote:
> Witam
>
> Przeszukałem neta, ale narazie nie znalazłem rozwiązania:
> Mam dość starego już laptopa, Dell Latitude C610 (1.2GHz, 512 ram).
> Swego czasu nie był mi potrzebny i odstawiłem go na jakieś pół roku.
> Rozładowała się totalnie bateria i teraz nie moge go uruchomic. Z tego
> co kiedyś gdzieś znalazłem, ten modeł wymaga chyba do rozruchu
> naładowanej baterii, przynajmniej w niewielkim stopniu. Na samym
> zasilaczu, bez baterii również nie startuje. Ktoś doradzi jak to to
> odpalić, naładować baterie?

> [...]
[...]
a czy dioda na zasilaczu świeci się na zielono?
czy jakakolwiek dioda na laptopie zaświeca się, gdy podłączysz go do
zasilacza?
pomoże Ci to zidentyfikować, czy walnął zasilacz, czy płyta główna
(mało prawdopodobne, żeby oba te elementy)
jeszcze jedno - bateria wcale nie musi być naładowana (a nawet
obecna), żeby C610 wystartował

--
pozdrawiam
Marcin Zawadzki