Dell Latitude C610 nie wstaje po rozładowaniu baterii

Autor: TM <trele.molere_at_op.pl>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 09:32:06 MET DST

Witam

Przeszukałem neta, ale narazie nie znalazłem rozwiązania:
Mam dość starego już laptopa, Dell Latitude C610 (1.2GHz, 512 ram).
Swego czasu nie był mi potrzebny i odstawiłem go na jakieś pół roku.
Rozładowała się totalnie bateria i teraz nie moge go uruchomic. Z tego
co kiedyś gdzieś znalazłem, ten modeł wymaga chyba do rozruchu
naładowanej baterii, przynajmniej w niewielkim stopniu. Na samym
zasilaczu, bez baterii również nie startuje. Ktoś doradzi jak to to
odpalić, naładować baterie?

Bateria po wyciągnięciu ma przycisk i diodki .. żadna się nie świeci (w
sumie nie dziwne).

Pozdrawiam

--
TM