Re: SMART - prośba o ocenę stanu dysków

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Jun 2009 - 00:15:03 MET DST

> Mam jeszcze sprawnego Quantuma LPS 52MB... ;)

a na nim pewnie masz Railroad Tycoon, Civilization 1, Moonbase itp klasykę
? :)

Ja teraz mam i tak dylemat, bo muszę kupić duży dysk ale tylko pod kopie
(nie archiwum) i jak patrzę na dzisiejsze modele, opinie to jedyne co
nasuwa mi się na myśl to...przeczekać - Samsungi padają, najnowsze
Barracudy 500 MB 7200/11 i /22 padają jak muchy, WD również.
Co się cholera dzieje z tymi dyskami ? ...a na dodatek śmieszna cena - 200
zł za pól Terabajta ? Rany, ja dam 400 czy 600 zł byleby był tak niezawodny
jak moje poprzednie Barracudy - dożywają 6-7 lat i nie psują się, a
starzeją moralnie !

Jeżeli jesteśmy już w temacie dysków to co polecacie w pojemności 500 GB ?
Czy może jednak zakup to będzie czysty totolotek - podziała tydzień albo 5
lat ?