Re: SMART - prośba o ocenę stanu dysków

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Mon 29 Jun 2009 - 23:16:10 MET DST

Dnia Mon, 29 Jun 2009 21:35:05 +0200, vissim napisał(a):

> Obudowa to gĂłwniany, przereklamowany Chieftec LBX-01B. Dyski w szufladach
> poprzecznych wibrują a także w zatokach 5,25, więc leżą na dole obudowy na
> opracowanym przeze mnie patencie. Wiem, za nisko leżą no ale ja wolę ciszę
> niĹź wibracje co 10 sekund, bo to dopiero moze czlowieka wyprowadzic z
> rownowagi. Ta obudowa to jakieś wielkie niporozumienie. Stwierdzam po
> długim czasie użytkowania.

Mam innego Chiefteca (BH-02B-B-B), ale tez ma podobnie dyski umocowane. Mam
tam wlozone 4 dyski i co prawda slychac je, ale nie tak bardzo. W ten
chieftecowy patent plastikowych sanek, ktorymi obejmuje sie dysk wcisnalem
po obu stronach paski gumy z detki rowerowej, bardzo dobrze im to zrobilo
:-)

--
pozdrawiam
Norbert