Re: SMART - prośba o ocenę stanu dysków

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Jun 2009 - 21:35:05 MET DST

To że 3 lata to nic. Mam jeszcze 850 megowego (0,85 GB) Seagate/Caviara bez
złych bloków i ten to dopiero przepracował...liceum, studia, nocki,
dniówki... :)

Czyli bardziej skupić się na jakich wskaźnikach ? Pytanie kieruję do tych
co obserwowali i ich przypuszczenia okazały się trafne :)

> Mógłby być odrobinę lepiej chłodzony (np: ok. 43), ale temperatura ta
> jest jeszcze dopuszczalna.

Obudowa to gówniany, przereklamowany Chieftec LBX-01B. Dyski w szufladach
poprzecznych wibrują a także w zatokach 5,25, więc leżą na dole obudowy na
opracowanym przeze mnie patencie. Wiem, za nisko leżą no ale ja wolę ciszę
niż wibracje co 10 sekund, bo to dopiero moze czlowieka wyprowadzic z
rownowagi. Ta obudowa to jakieś wielkie niporozumienie. Stwierdzam po
długim czasie użytkowania.