Re: Jaki szybki dysk?

Autor: lamer <lamer_at_pl.pl>
Data: Mon 29 Jun 2009 - 22:18:10 MET DST

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:h2aen2.ah0.0@poczta.onet.pl...
> "lamer" <lamer@pl.pl> wrote in message
>
> No to bardzo szybkie, zwazywszy ze Twój ramdysk mial tylko 110M/s.
> Podejrzanie powolny ten ramdysk, skoro pamieci flash w dyskach
> twardych osiagaja podobnego rzedu szybkosci.

Jakis darmowy znalazlem, moze niedorobiony.

> Jesli tylko stac Cie na wydanie 200 dolców to wydaje sie ten
> dysk najlepsza i najbardziej uniwersalna opcja, bez kombinacji.
> Wchodzi na gotowca do laptopa lub desktopa jako zamiennik dysku 2.5".

Nie potrzebuje 60 GB, 30 GB kosztuje calkiem znosnie.

> Zwłaszcza jeśli potrzebujesz tylko 8G to cena jest nie do pobicia, bo
> szybkich dysków SSD o tak małych pojemnościach nie kupisz tanio...
>
> A jak wyglądałoby podłączenie szybkiej karty HDSD (speed 6) po USB 2?
> Kupiłem sobie niedawno taką szybką (6) kartę HDSDmicro za 17 dolców
> do aparatu photo. Wielkość 8GB, bez adaptera normalnej wielkości SD, ale
> jego już miałem ze starej karty 2GB SDmicro kupionej do telefonu GSM.

Karty klasy 6 to zdaje się 30 MB/s zapis/odczyt, czyli i tak mało.

> Różnych opcji na takie "małe" pojemności wydaje się dziś być sporo...
> I wszystko co wymyślisz będzie szybsze niż ten Twój dysk 5400rpm :-)

Chyba jo. Godzinke temu przenosilem pliki z jednej partycji na druga- 20
tysiecy pliko, 600 MB. Czas przenoszenia: 35 minut. Po prostu krew mnie
zalewa, bo właśnie najczęściej takie małe pliczki mam do przenoszenia ;/

lamer