Re: Fit-PC 2 - czy warto?

Autor: CeBeR <n_o_s_p_a_mcebrzyq_at_interia.pl>
Data: Mon 29 Jun 2009 - 09:13:04 MET DST

ToMasz pisze:

> Tyle ze to "king size"! w pracy mam athlona64, jednordzeniowego, i
> podczas pracy(internet, biuro) wentylator na nim sie wcale nie kręci.
> Raz, ze jest cichy, dwa biorąc pod uwage ze radiator jest standardowy,
> to układ wydziela bardzo mało ciepła, wiec pobiera mało energii. Ile?
> niemem szans sprawdzic. Działa na 100% szybciej niz EeePC, i napewno
> jest tańszy :)

Atomy z chipsetami stosowanymi w netbookach schodzą z poborem prądu o
rząd wielkości niżej niż A64 - z wyłączonym wyświetlaczem poniżej 10W.
A64 jest szybszy? I co z tego, jeśli Atom do danego zastosowania
("serwer do moich lekkich rzeczy linuxowych, drugim do Windows (Outlook,
usenet, filmy)") wystarczy? Tańszy? Różnica w rachunkach za prąd zmieni
kolejność pewnie już po roku ciągłej pracy...