Re: Fit-PC 2 - czy warto?

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Sun 28 Jun 2009 - 23:42:51 MET DST

MarcinCz pisze:

> Ja kiedyś miałem pomysł na małe media center.
> Wygooglałem sobie:
> http://www.in4.pl/komentarze.htm?kbt=N&news_id=17750
> http://www.jwele.com/motherboard_detail.php?419
> Płyty na 780G są całkiem energooszczędne
> http://www.tomshardware.com/reviews/Atom-Athlon-Efficient,1997-3.html
> Tylko jakoś nie spotkałem się z Athlonem 2650e a i dostępność tej płyty też
> jest problematyczna ;)

Tyle ze to "king size"! w pracy mam athlona64, jednordzeniowego, i
podczas pracy(internet, biuro) wentylator na nim sie wcale nie kręci.
Raz, ze jest cichy, dwa biorąc pod uwage ze radiator jest standardowy,
to układ wydziela bardzo mało ciepła, wiec pobiera mało energii. Ile?
niemem szans sprawdzic. Działa na 100% szybciej niz EeePC, i napewno
jest tańszy :)

ToMasz