Re: Dźwięk po HDMI na Windows 7?

Autor: Netx <gigabyte-cut-it-out_at_gazeta.pl>
Data: Sat 27 Jun 2009 - 17:45:35 MET DST

qwerty pisze:
> Użytkownik "Netx" <gigabyte-cut-it-out@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> grup dyskusyjnych:h251t4$2sp$1@inews.gazeta.pl...
>
> Czego wymagasz od bety?

No pewnie masz rację, może za dużo wymagam od wersji nieprodukcyjnej.
Przed chwilą po kolejnych eksperymentach sprawdziłem że działa dźwięk
(pod W7 x64) z dużo wcześniejszymi sterami 186.18 (Windows WDDM v1.1).
Więc to jest tak jakby krok wstecz, tzn. w nowych sterach nVidia coś
jakby zepsuła.
W każdym razie nie wygląda to już na problem sprzętowy więc wątek można
uznać za zamknięty. Poczekam na wersję produkcyjną Windows 7.

Pozdrawiam,
Marek