Dźwięk po HDMI na Windows 7?

Autor: Netx <gigabyte-cut-it-out_at_gazeta.pl>
Data: Sat 27 Jun 2009 - 14:05:04 MET DST

Mam pytanie, trochę OT, ale niekoniecznie, czy komuś udało się mieć
dźwięk po HDMI (na odbiorniku TV) na kartach nVidii pod Windows 7 (u
mnie x64)????
Na Vista działa, a pod Windows 7 u mnie nie chce za nic w świecie.
Próbowałem już chyba wszystkie możliwe ustawienia. Karta GF GTX260. Mam
nie oryginalną przejściówkę DVI/HDMI ale pod Vistą działa z dźwiękiem.
Jestem w trakcie "supportu" od nVidia i oni twierdzą że nie są w stanie
"odtworzyć" mojego problemu z brakiem dźwięku pod Windows 7 (x64).
Nie wiem czy to u mnie kwestia nieoryginalnej przejściówki DVI/HDMI czy
sterów nVidia czy czegoś innego. Stery 186.18.

Pozdrawiam,
Marek