Re: Nr seryjny płyty - który?

Autor: Big Jack <aaaaa_at_bbbbb.zz>
Data: Thu 25 Jun 2009 - 17:04:24 MET DST

W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/slrnh473rr.fnn.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl
*Jacek Kalinski* napisał(-a):

> A może powiesz co to są za numerki?
> Wiesz, MSI produkowało płyty główne dobrych kilka lat temu jak i teraz
> produkuje. Na każdej może być w innym miejscu.

Płyta jest dosyć stara, ponad 5 lat. Na froncie płyty w prawym górnym
rogu jest naklejka z kodem paskowym i nr w postaci XXXXXXXXXX. Natomiast
na spodzie jest to naklejka również z kodem paskowym i oznaczeniem 865PE
Neo2-LSXXXXXXXXXX, gdzie X to oczywiście odpowiednie cyfry.

> I zależy do czego to potrzebujesz.
> Jeśli chcesz sprawdzić, czy np: wróci do Ciebie ta sama płyta z
> reklamacji, to wystarczy np: spisać MAC adres karty sieciowej (wiem,
> że można go zmienić, ale nie będzie się to nikomu chciało robić).

Spisać MAC nie da rady. Płyta jest padnięta i ma iść do naprawy. Trzeba
podać nr seryjny płyty. A i ja chciałbym wiedzieć, czy wróciła moja :)

--
 Big Jack
         //////