Re: Nr seryjny płyty - który?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 25 Jun 2009 - 16:53:47 MET DST

W artykule <4a438b97@news.home.net.pl>, Big Jack napisa³(a):

> Podpowiedzcie mi który to jest nr seyjny p³yty g³ównej? Ten na naklejce
> na jej froncie, czy ten na naklejce na jej spodzie? P³yta MSI. TIA

A mo¿e powiesz co to s± za numerki?
Wiesz, MSI produkowa³o p³yty g³ówne dobrych kilka lat temu jak i teraz
produkuje. Na ka¿dej mo¿e byæ w innym miejscu.

I zale¿y do czego to potrzebujesz.
Je¶li chcesz sprawdziæ, czy np: wróci do Ciebie ta sama p³yta z reklamacji,
to wystarczy np: spisaæ MAC adres karty sieciowej (wiem, ¿e mo¿na go
zmieniæ, ale nie bêdzie siê to nikomu chcia³o robiæ).
Je¶li potrzebujesz np: znale¼æ aktualizacjê BIOSu, to czasami przydatne
informacje s± na ekranie POST (tu¿ po w³±czeniu komputera).

Jacek