Re: MEDIA CENTRE - budowa od podstaw - jakie podzespoly

Autor: MarlonB <zyrafa_at_wieloryb.kon>
Data: Wed 24 Jun 2009 - 16:31:34 MET DST

Uzytkownik "payol" <payolsmietnik@googlemail.com> napisal w wiadomosci
news:9323e7b6-3233-44f4-8043-cb841980ab52@n4g2000vba.googlegroups.com...

> wow - to mnie bardzo zainteresowalo :) wyglada bardzo ciekawie....
> zastanawiam sie.... czyli w zestawie z plyta jest od razu kabel
> zailajacy.. tak to mam rozumiec? dodatkowo do szczescia pozostaje
> tylko dokupic ram, obudowe i dysk....:)

W zestawie jest wszystko. Zewnetrzny zasilacz równiez.

Polecam dysk 2.5 cala z obrotami 5400 ze wzgledu na cisze i
energoszczednosc - szybkosc dysku w media center nie jest jakos super wazna.
W zaleznosci od posiadanej gotówki mozesz zakupic dysk SSD, aby miec 100%
cisze, ale to juz przerost formy przy obecnych cenach.

Ram dokupisz DDR2, który jest bardzo tani - nie musi byc szybki.

Obudowa to wazna rzecz, niestety musi byc ladna i dobrej jakosci. Dlaczego
niestety? Bo takie sa dosc drogie. Ponizej kilka ladnych obudów, nie jest
tego za wiele na rynku:
http://kilokat7.wordpress.com/2008/09/05/htpc-cases-the-good-bad-ugly/

Sam bede skladal podobna maszyne dokladnie z plyta Zotac ION i ponizsza
obudowa:
http://www.quietpc.com/gb-en-gbp/products/htpccases/hfx-minimetal-caseonly
Obudowa ta jest przystosowana do pasywnego chlodzenia tego co w srodku -
wazna sprawa przy budowaniu cichego zestawu.

Pozdrawiam.

M.