Re: ECS K7s5a

Autor: venioo <venioo.usunto_at_poczta.fm>
Data: Wed 24 Jun 2009 - 09:08:12 MET DST

Hehe, widze kolega ma "flagowy okret ECS" ;)
Mam ta plyte do dzis (juz 7 lat), dziala swietnie z procesorem Athlon XP
1700+, choc zdarza jej sie zgubic ustawienia BIOSu.
Jesli chodzi o BIOS to wazne jest aby wgrac BIOS do wersji plyty ze
zintegrowana karta sieciowa lub bez niej, poza tym OIDP sie nie roznily.
Polecam BIOSy nieautoryzowane CHEEPOman (CheepoBIOS) - maja wiecej opcji
i daja jakies tam male pole do overclockingu (u mnie bezproblemowo
chodza pamieci 333MHz puszczone na 294MHz).

Pozdrawiam

--
venioo