ECS K7s5a

Autor: Robson <rob_at_vt.pl>
Data: Mon 22 Jun 2009 - 19:13:56 MET DST

Witam

Posiadam płytę główną ECS K7s5a. Niestety na laminacie nie ma informacji
jaka to wersja, a było ich przynajmniej 3. Podczas uruchomienia komputera
wyswietlany jest tylko model płyty.
Chcialbym wgrac nowszy bios niestety nie wiem do ktorej wersji. Nie znając
wersji nie wiem co ewentualnie zmieni wgranie noweszego.
Ze znalezionych w necie informacji wynika ze bios z wyższej wersji powinien
pasowac do niższej ale trochę to dziwne ...

Jesli ktos z grupowiczów wgrywał bios do tego modelu to prosiłbym o
podzielenie sie uwagami ewentualnie w jaki sposób sprawdzic wersje płyty.

Z góry dziekuje

Robson